خبرگزاری بسیج دانش آموزی

حوزه دو بسیج دانش آموزی خواهران استان کرمانشاه

خبرگزاری بسیج دانش آموزی

حوزه دو بسیج دانش آموزی خواهران استان کرمانشاه

خبرگزاری بسیج دانش آموزی

سربازان حقیقی انقلاب شما دانش آموزان هستند و انقلاب چشم انتظار شماست. امام خامنه ای (مدظله العالی)
با سلام
این وبلاگ جهت اطلاع رسانی اخبار بسیج دانش آموزی حوزه دو خواهر کرمانشاه فعالیت می کند.
ضمنا در راستای اطاعت از فرمان جهاد نرم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نشر مطالب مرتبط می پردازیم.
مشتاقانه منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم

ایمیل خبرگزاری بسیج دانش آموزی:
basij.hoze2kh@chmail.ir

التماس دعای فرج

فضای مجازی حوزه 2

مصاحبه

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ق.ظ

با سلام لطفا خودتون رو معرفی کنید ؟

تیناصالحی هستم!

در چه رشته ورزشی فعالیت دارید ؟

در رشته کاراته سبک جهانی شوتوکان shi

 چه مقام ها ای رو کسب کردید؟

مقام اول انتخابی جهانی ترکیه !

مقام سوم آسیایی و

مقام اول مسابقات بین المللی

-مشوق یا مشوقای اصلی شما چه کسانی بودن؟!

یکی از بزرگترین الگوهای زندگی من در کاراته رافائل آقایف هستند.

-چه چیزی یا موضوعی موجب تقویت انگیزه شما در این رشته شد؟!

از بچگی علاقمند به ورزش های رزمی بودم و کاراته یکی از ورزشهای رزمی تخصصی.

-آیا فعالیت در رشته ورزشی موجب کندی شما در خوندن درسا نمیشه ؟

فعالیت در رشته ورزشی به صورت حرفه ای تایم زیادی رو میگیره و طبق آماری که گرفته شده بیشتر ورزش کاری حرفه ای تموم وقتشون رو به ورزش اختصاص میدن.

- در هفته چندساعت به درس خوندن و چندساعت رو به فعالیت های ورزشی اختصاص میدین ؟

تا سال دوم دبیرستان 5-6ساعت رو به ورزش اختصاص می دادم اما خب باتوجه به اینکه امسال سال سوم هستم ، تایم ورزش رو به 2-3ساعت رسوندم و بقیه رو به درس خوندن اختصاص میدم .

-دوست دارین این رشته رو تا چه مرحله ای ادامه بدین ؟

چون علاقه زیادی به رشته کاراته دارم ، دوست دارم تا سطح مربی گری پشرفته و داوری بین المللی این ورزش رو ادامه بدم و تا آخرعمر کاراته کار کنم.

-رمز موفقیت شما در این رشته چی بوده؟!

تلاش و تمرین زیاد و تمرکزی که باید یه فرد کاراته کار داشته باشه.

و اینکه روز13 آبان ماه نزدیکه , اول اینکه این روز به شما تبریک میگم و اینکه شما به همراه دوستانتون در این رهپیمایی شرکت می کنید ؟

ممنونم ، لطف دارید بله حتما در این راهپیمایی شرکت می کنم.

 سخن آخر برای دانش آموزای هم سن و سال خودتون ؟

از همه میخوام که ورزش رو بخشی از زندگیشون بدونن چون باعث ورزش باعث میشه که افکارباز، انرژی زیادی رو داشته باشین و مخصوصا باعث سلامتی میشه !

و اینهم بدونید که افراد ورزشکار خیلی متفاوتند با افراد معمولی.

امیدوارم همیشه سرحال و بانشاط باشید باورزش دوستتون دارم...

ممنونم خانم صالحی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۹
محمدی-خبرنگار حوزه دو خواهر

حوزه دو دانش آموزی خواهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">