خبرگزاری بسیج دانش آموزی

حوزه دو بسیج دانش آموزی خواهران استان کرمانشاه

خبرگزاری بسیج دانش آموزی

حوزه دو بسیج دانش آموزی خواهران استان کرمانشاه

خبرگزاری بسیج دانش آموزی

سربازان حقیقی انقلاب شما دانش آموزان هستند و انقلاب چشم انتظار شماست. امام خامنه ای (مدظله العالی)
با سلام
این وبلاگ جهت اطلاع رسانی اخبار بسیج دانش آموزی حوزه دو خواهر کرمانشاه فعالیت می کند.
ضمنا در راستای اطاعت از فرمان جهاد نرم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نشر مطالب مرتبط می پردازیم.
مشتاقانه منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم

ایمیل خبرگزاری بسیج دانش آموزی:
basij.hoze2kh@chmail.ir

التماس دعای فرج

فضای مجازی حوزه 2

مراسم دهه مبارک فجر

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ب.ظ

همزمان با دهه مبارک فجر در روز 20 بهمن ماه مراسمی در هنرستان فدک با حضور جناب سرهنگ کریمی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه، حاج اقا خسروی معاونت فرهنگی اموزش و پرورش ناحیه دو و همچنین خواهر فتاحی فرمانده حوزه دو دانش اموزی خواهر برگزارگردید.
دراین مراسم از جناب سرهنگ کریمی دعوت شد که به عنوان یادگار هشت سال دفاع مقدس سخنران این مراسم باشند.
جناب سرهنگ جهانگیر کریمی ضمن عرض خیرمقدم به تمامی دانش اموزان و مدیران وفرهنگیان فرهیخته ، ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران را به محضر تک تک عزیزان و اینده سازان این مملکت تبریک و تهنیت عرض نمودند  و هم چنین افزودند که ان شاءالله لیاقت این را داشته باشیم که به عنوان ره روان شهدا و سربازان رهبر کبیر انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری وظایفی را که در این مقطع حساس برعهده داریم به خوبی انجام دهیم.

ایشان با اشاره به ایام الله دهه فجر بیان داشت :  ایام مبارکی ست . ایام سالروز ورود حضرت امام که با قدوم مبارکشان نور و رحمت را به ایران اسلامی آوردند و همچنین  طاغوت ، ظلم ، ظلمت و تاریکی از ایران رخت بربست و حکومت جمهوری اسلامی ایران پایدار و مستقر شد .
وی با اشاره به حاکمیت طاغوت در رژیم پهلوی ادامه داد :37 سال از عمر بابرکت انقلاب  می گذرد .  دانش اموزان و فرهنگیان عزیز حتما در کتابهای درسی خوانده اند که در زمان طاغوت چه وضعیتی در مملکت ما حاکم بود.حضور رژیم سراپا وابسته به امریکا و انگلیس و اینکه تمام وجود ما و تمام سرمایه های ما در اختیار دشمن بود دشمنی که تاب تحمل اسلام را نداشت اسلام نابی که رسول مکرم اسلام مبلغش بود .اسلامی که در آن از مبارزه با طاغوت ،ظلم و ستم  و دستگیری و حمایت از مظلوم گفته شده. این اسلام را  استکبار برنمی تافت و قبول نداشتت در زمانی که امریکایی ها ومستشاران در ایران مستقر بودند لوایحی را به مجلس ملی ارائه دادند به اسم قانون کاپیتالاسیون که هر جنایتی که انها در این خاک انجام میدادند هیچ نیروی در ایران حق ماخذه ی انها را نداشت. با این وجود امام عظیم الشان(ره) به پا خواست ومردم انقلابی و متدین و معتقد به اسلام پشت سر ایشان قیام کردند و رژیم طاغوت را از پا در اوردند و درچنین روزی در سال 1357 نظام جمهوری اسلامی مستقر شد.
 سرهنگ کریمی  با اشاره به : رهبری های پیامبرگونه حضرت امام در سالهای  اول انقلاب تا پایان جنگ بیان داشت که ما در برابر تمامی نقشه های استکبار پیروز شدیم  ولو اینکه تنهای تنها بودیم استکبار و تمامی رژیم های وابسته عراق را درجنگ تحمیلی حمایت کردند .از تسلیحات تا سرباز نیروی رزمی عراق را مجهز می کردند.اما مردم خوب ، شریف ، متدین و ولایت مدار جمهوری اسلامی پشت سر امامشان رژیم بعثی عراق را ازپا در اوردند .
وی افزود : بعداز رحلت امام عظیم الشان(ره) ، رهبری را به جایگزینی ایشان انتخاب شدند که همان راه را باهمان صلابت به پیش بردند و اینک ما وضیعت خوبی در جهان داریم.و از هر جانبی که شما فکر کنید ما حرفی برای گفتن داریم. جز کشورهای هستیم که از هر نظر رشد و تعالی پیداکرده ایم و دلیل ان اینست که شهدای عزیزی را تقدیم این انقلاب کرده ایم که هرکدام از انها یک اسطوره و یک الگو بودند.هرکدامشان نخبه هایی بودند در این کشور اما براساس تکلیفی که داشتند و دنباله رو امام و رهبر انقللاب راه خودشون رو انتخاب کردند.ره صدساله ای که علمای ما میخواهند در سنگرعبودیت بپیمایند و به درجات متعالی برسند شهدای ما یک شبه این ره را پیمودند وبه جایگاه ابدی خود رسیدند.
وی با اشاره به وضعیت نابسمان کشورهای همجوار بیان داشت :
هنوز هم باب الشهادت باز است اگر شهادت های سوریه و عراق و لبنان نبود و رزمندگان ما در این کشورها دفاع نمی کردند و شهید نمی شدند چه بسا به فرموده رهبری ما باید در خیابان های کرمانشاه و همدان با تکفیری ها می جنگیدیم.بنابراین این عزیزان بخاطر رفاه مردم ما و پیش برد انقلاب از جان و مال خود گذشتند.هم چنین لازم می دانم که عرض کنم ما باید قدر شناس دو نعمت بزرگ ولایت و شهدا باشیم.
ولی امری که بعد از پیامبرعظیم الشان اسلام و ائمه معصومین که تشریح کننده دین مبین اسلام بودند به عنوان نائب امام زمان ولی فقیه و رهبری جامعه ی مسلمین را نه تنها ایران اسلامی بلکه جهان اسلام را برعهده دارندو به شایستگی و به خوبی به این وظیفه ی خطیرالهی عمل می کنند اگر تدبیر رهبری فرزانه ی ایران نبود انقلاب های ما هم شبیه به انقلاب سایرکشورهای اسلامی دوامی نداشت .
و همچنین با شاره به نعمت وجود خون شهدا اظهار داشت : شهرستان کرمانشاه 4400 شهید تقدیم انقلاب کرده.اگر این عزیزان جان خود را دیروز فدا نکرده بودند امروز ما چنین اسایشی نداشتیم که به اسودگی خاطر کارهای روزمره مان را انجام بدهیم یقین بدانید که خون شهدا تثبت کننده راه شهدا بوده و است .
همچین سرهنگ کریمی درگریزی کوتاه نسبت به مسئله حجاب بیان داشت : مسترهمفرانگلیسی حدود 170 سال پیش در کشورهای اسلامی تحقیقی انجام داد.و نتیجه تحقیق براین اساس بودکه :کشورهای اسلامی زندگی جمع و جوری دارند مشکلات روحی و روانی کمتری دارند و نتیجه برسی هایشان این بود که دشمن هم نمی تواند دراین کشورها نفوذ کند بنابراین نتایج تحقیقاتش را به کشورهای استکبار داد تا اندیشه ای حاصل کنند کشورهای اسلامی را مستمره خود کنند .مهم ترین نکته ی ان این بود که اگر ما بتوانیم حجاب را از زن و دختر کشورمسلمان بردارند فاتحه کشور ها خوانده است چون از زمان صدر اسلام هم این قضایا رادیده بودند.اگر بدحجابی رد جامعه سوق پیدا کند باعث سست شدن بنیان خانواده می شود.غیرت دینی قومی و طایفه ای از بین میره.بنابراین زمینه فروپاشی جامعه شکل می گیرد.که متاسفانه تهاجم فرهنگی دشمن براثر شبکه های مخرب ماهواره و فضای مجازی خیلی مشکل ساز شده و شما خواهران عزیز باید بیشتر دقت کنید.که زن ودختر ایرانی با اصالت با با نجابت و با حجاب باعث رشد و تعالی جامعه اسلامی باشد.
و در اخر با گرامی داشت یاد خاطره رهبرکبیر انقلاب و شهدای عزیز باردیگر ایام الله دهه فجر را به همه ی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نمودند.

در حاشیه مراسم امروز

اجرای گارد پرچم

بازدید جناب سرهنگ از نمایشگاه هنرستان فدک

اجرای سرود همگانی توسط دانش اموزان

اجرای دف زنی سروده ی انقلابی الله الله

اجرای حرکات رزمی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
محمدی-خبرنگار حوزه دو خواهر

حوزه دو دانش آموزی خواهران

دهه فجر

نظرات  (۱)

عالی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">