خبرگزاری بسیج دانش آموزی

حوزه دو بسیج دانش آموزی خواهران استان کرمانشاه

خبرگزاری بسیج دانش آموزی

حوزه دو بسیج دانش آموزی خواهران استان کرمانشاه

خبرگزاری بسیج دانش آموزی

سربازان حقیقی انقلاب شما دانش آموزان هستند و انقلاب چشم انتظار شماست. امام خامنه ای (مدظله العالی)
با سلام
این وبلاگ جهت اطلاع رسانی اخبار بسیج دانش آموزی حوزه دو خواهر کرمانشاه فعالیت می کند.
ضمنا در راستای اطاعت از فرمان جهاد نرم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نشر مطالب مرتبط می پردازیم.
مشتاقانه منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم

ایمیل خبرگزاری بسیج دانش آموزی:
basij.hoze2kh@chmail.ir

التماس دعای فرج

فضای مجازی حوزه 2

یادواره شهدا

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

مراسم یادواره شهدا به ویژه دانش اموز شهیده شهناز محمدی زاده امروز صبح مورخ 9 آبان ماه در دبیرستان شاهد ام البنین با حضور جمعی از مسئولین بسیج دانش آموزی ، مدیریت و دانش آموزان این دبیرستان برگزار شد .

مظفری مدیریت این دبیرستان ضمن عرض خیرمقدم به حضار محترم و تکریم هفته بسیج دانش آموزی ، آرمان های بسیج دانش آموزی را ارزشمند شمرد و افزود : امید است که روز به روز شاهد موفقیت بیش از حد دانش اموزان در زمینه های فرهنگی ، هنری و ... بسیج باشیم !


سپس سخنران مراسم سرکار خانم عبدالملکی استاد دانشگاه علوم حوزوی امام خمینی ( ره ) با بیان روایتی از زمان پیامبر بحث جلسه را بر روی موضوع دوستی متمرکز کردند.


عبدالملکی گفت : با توجه به اینکه دوستی ها میتواند در خصائل انسان ها بسیار موثر بباشد لیکن ما باید در انتخاب دوست بسیار دقت نمایم !


وی ویژگی دوست خوب را اینگونه برشمرد که اولین نشانه یک دوست خوب وفاداری ست ، همچنین بهتر دوست کسی ست که عیوب آدمی را به او گوش زد می کند ، همانگونه که بر طبق احادیث مومن آیینه مومن است . 


این استاد با بیان اینکه امروز همه ی ما اینجا جمع شده ایم که یاد وخاطره ی شهدا را گرامی بداریم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری : زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست گریزی به آیاتی از کلام الله زد و افزود شهدا زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی میخورند ! و چه بسا که بهترین دوست آدمی میتواند شهدای باشند که برحق بودند و تا روز قیامت زنده اند ! 


و درقسمت پایانی مراسم علاوه بر تقدیر و تشکر از خانواده شهید عبادالله رسولی نیا دانش آموز در سوگ سرور و سالار شهیدان عزاداری کردند  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۹
محمدی-خبرنگار حوزه دو خواهر

شهادت

شهید شاخص

نظرات  (۱)

سلام خداقوت

اجرکم عندالله
پاسخ:
سلام رییس سپاسگزارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">