خبرگزاری بسیج دانش آموزی

حوزه دو بسیج دانش آموزی خواهران استان کرمانشاه

خبرگزاری بسیج دانش آموزی

حوزه دو بسیج دانش آموزی خواهران استان کرمانشاه

خبرگزاری بسیج دانش آموزی

سربازان حقیقی انقلاب شما دانش آموزان هستند و انقلاب چشم انتظار شماست. امام خامنه ای (مدظله العالی)
با سلام
این وبلاگ جهت اطلاع رسانی اخبار بسیج دانش آموزی حوزه دو خواهر کرمانشاه فعالیت می کند.
ضمنا در راستای اطاعت از فرمان جهاد نرم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نشر مطالب مرتبط می پردازیم.
مشتاقانه منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم

ایمیل خبرگزاری بسیج دانش آموزی:
basij.hoze2kh@chmail.ir

التماس دعای فرج

فضای مجازی حوزه 2

گفتگو با رزمنده هشت سال دفاع مقدس

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵ ق.ظ

به گزارش خبرنگار افتخاری بسیج دانش آموزی :
بیست: رزمنده هشت سال دفاع مقدس: وظیفه خود دانستم که از این مرز و بوم اسلامى دفاع کنم.

به گزارش کرمانشاه بیست، با توجه به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس و به منظور ارج نهادن به رشادتها و ایثارگریهای این عزیزان به سراغ یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رفته و گفتگویی داشتیم که شرح این گفتگو در ذیل آورده شده است.
خودتان را معرفی کنید؟
اینجانب علیرضا محمدى آزاده و جانباز 65 درصد هستم.
چه چیزى سبب شد که راهى جبهه شوید؟
پس از پیروزى انقلاب خداوند این توفیق را به بنده داد به استخدام سپاه قصرشیرین در آیم. چون قصرشیرین منطقه مرزى بود و دشمن بعثى درتاریخ 59/7/1 حملات ددمنشانه خود را به این شهر بى دفاع و مظلوم شروع نموده بود، من نیز وظیفه خود دانستم که از این مرز و بوم اسلامى دفاع کنم.
چه سالى اعزام شدید؟
از آغاز جنگ ایران و عراق، سال 59  وارد جنگ با دشمن متجاوزگر شدیم ، قبل از آنهم حدود یک سال در سپاه بودم.
چه زمانى اسیر شدید؟
در همان روزهاى اول جنگ بعد از اینکه قصرشیرین به محاصره نیروهاى بعثى درآمد باتوجه به درگیرى هاى که با نیروهاى مهاجم و نیروهاى بعثى داشتیم به محاصره نیروى دشمن درآمدیم. من اسیر شدم و تعدادى از دوستانم هم به شهادت رسیدند.
از خاطرات تلخ و شیرین خویش در  بیان کنید
تحمل 10 سال اسارت از سخترین لحظات زندگی و جزء خاطرات تلخ من بوده و بازگشت به وطن از شیرین ترین اتفاقات زندگی من بود.
چگونه مجروح شدید؟
در منطقه عملیاتى مجروح نشدم ولى در دوران اسارت دچار بیمارى هاى متعددى گشتم و فعلا تحت درمان هستم.

از وقتی که در اختیار ما قرار دادید سپاسگزاریم.
 

 

گفتگو از خبرنگار افتخاری بسیج دانش آموزی مهتاب محمدی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۷
محمدی-خبرنگار حوزه دو خواهر

اخبار

نظرات  (۱)

۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۵ فضای مجازی حوزه 2
سلام
خدا قوت..
ممنون خواهر جون زحمت کشیدی..
یاعلی
پاسخ:
سلام عزیزم.خواهش مى کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">