خبرگزاری بسیج دانش آموزی

حوزه دو بسیج دانش آموزی خواهران استان کرمانشاه

خبرگزاری بسیج دانش آموزی

حوزه دو بسیج دانش آموزی خواهران استان کرمانشاه

خبرگزاری بسیج دانش آموزی

سربازان حقیقی انقلاب شما دانش آموزان هستند و انقلاب چشم انتظار شماست. امام خامنه ای (مدظله العالی)
با سلام
این وبلاگ جهت اطلاع رسانی اخبار بسیج دانش آموزی حوزه دو خواهر کرمانشاه فعالیت می کند.
ضمنا در راستای اطاعت از فرمان جهاد نرم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نشر مطالب مرتبط می پردازیم.
مشتاقانه منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم

ایمیل خبرگزاری بسیج دانش آموزی:
basij.hoze2kh@chmail.ir

التماس دعای فرج

فضای مجازی حوزه 2

سرهنگ اکبری : شمافرماندهان محترم بسیجی باید حقانیت بسیج را در تمام عرصه ها بخصوص در عرصه فضای مجازی به همگان نشان دهید.

جلسه تقدیر و تشکر از فرماندهان پیشگام حوزه دودر زمینه ی فضای مجازی و همچنین توجیه فرماندهان مرتبط با سامانه وبلاگ حزب الله در روز شنبه 26 دیماه راس ساعت 12 با حضور سرهنگ اکبری رییس سازمان بسیج دانش آموزی برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا مسئول شباب و فضای مجازی حوزه با ارائه جزوه های آموزشی مربوطه فرمانده واحدها را با سامانه وبلاگه حزب الله آشنا نمود.سپس از فرماندهان خواستند که با تشویق دیگر دانش آموزان در این محیط فعال باشند.
در ادامه سرهنگ اکبری از اقتدار جمهوری اسلامی ایران سخن گفت و افزود : اگر شما یک نگاه اجمالی داشته باشید به اطراف می بینید که چهارطرف ما درگیری و نا امنی موج میزند.ترکیه عراق افغانستان پاکستان هرکدام به نوبه خود دچارمشکلاتی هستند و دولت کلافه است از اینکه نمی تواند امنیت مردم را تامین کند.اما در کشور جمهوری اسلامی ایران با عنایت مستقیم خداوند امدادغیبی امام زمان  رهنمون های رهبرمعظم انقلاب  و وجود شما بسیجیان بزرگوار بحمدالله این آرامش و امنیت زبانزد تمام جهان است.
باتوجه به اینکه تمام ابرقدرتها که سر دسته آنها آمریکا ست به هر نحوی تلاش دارند این امنیت را برهم بزنند اما نتوانسته اند.
عمده فعالیتهای بسیج به گونه ای برنامه ریزی شده که خدشه ای به درس شما وارد نشود و از طرفی لازم به مدیریت شما در امر انجام این برنامه هاست.این برنامه شاید کوچک به نظر برسند اما مشت محکمی خواهد بود در دهن ابر قدرتها.
همچنین از شما توقع می رود برنامه های را که از طرف سازمان بسیج ابلاغ می شود دست کم نگیرید.و به خوبی تلاش کنید درستان را خوب بخوانید و به فعالیت های خود دربسیج هم برسید و مایه سرافرازی خانواده استان و کشور باشید.
اقتدار جمهوری اسلامی هر روزبیشتر میشود و این را مدیون شما بسیجیان و پاسدارانی هستیم که در درجه اول به خداوند امید دارند و گوش به فرمان رهبری هستند .
بخش دیگری از سخنان رییس سازمان بسیج دانش آموزی مرتبط با فضای مجازی بود وی تاکید کرد که :
امروزه دشمن در بحث فضای مجازی و شبکه های اجتماعی  به خوبی مانور می زند.
شما باید دقت داشته باشید به عنوان کسانی که توانایی این را دارید که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هرجافرصتی شد حقانیت بسیج را نشان دهید.
مقام معظم رهبری فرموده اند : اینترنت یک نعمت است به شرط اینکه درست از آن استفاده کنید.
الحمدالله امروزه باعلمی که شما دارید و توانایی که در دخل و تصرف فضای مجازی دارید همیشه در نظر داشته باشید که اگر کسی خواست به هر زبانی در عرصه فضای مجازی یکه تازی کند یا صحبتی کند بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی  بسیج ویا قصدبرهم زدن امنیت و ایجاد دوگانگی را داشت وظیفه شماست که به صراحت با اینگونه افراد برخورد کنید.
و همچنینبا استفاده از احادیث و روایات و بیانات معظم له جلوگیری کنید از مطالب کذبی که در سایتها منتشر میشود.
وی در پایان سخنانش گریزی به انتخابات پیش رو زد و افزود :
انتخابات بسیارمهمی در پیش رو داریم که اگرچه شما نتوانستید به عنوان رای اولی ها  شرکت کنید با زبان گویای خود در رسانه ها فضای مجازی و .... حقانیت جمهوری اسلامی را بیان کنید.
مقام معظم رهبری فرموده اند : شما بخاطر اینکه بدانید چه کسی خوب است یا بد ببینید چه کسی آن را معرفی کرده است.گروه ها را سبک و سنگین کنید چراکه چشم آمریکا به دستان ماست که ببیند اعضای شورا اسلامی را چه  کسانی تشکیل می دهند.کسانی که همچو تیر به چشم دشمن فرود می آید یا از آنها حمایت می کند.بگردید و افراد دارای صلاحیت را پیدا کنید افرادی که همسو با آرمانهای بسیج باشد چراکه بسیج متعلق به یک قشر خاص نیست بسیج متعلق به جمهوری اسلامی ایران و پشتوانه ی محکمی برای این ملت است.شما با سوق دادن اطرافیان به پای صندوق های رای  به عنوان قطره ای از این دریای عظیم جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود را انجام دهید.
ان شائالله با حضور در پای صندوق های رای باردیگر با امام و شهدا و رهبری بیعت کنیم و این انقلاب را بدست صاحب اصلیش برسانیم.
و در پایان مراسم فرمانده واحدان نمونه دولتی بعثت علوم پزشکی و آزرم هدایا و لوح تقدیر خود را از رییس سازمان بسیج دانش آموزی تحویل گرفتندوجلسه با پذیراییی از حضار محترم به پایان رسید.
انتهای پیام.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
محمدی-خبرنگار حوزه دو خواهر

حوزه دو دانش آموزی خواهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">