خبرگزاری بسیج دانش آموزی

حوزه دو بسیج دانش آموزی خواهران استان کرمانشاه

خبرگزاری بسیج دانش آموزی

حوزه دو بسیج دانش آموزی خواهران استان کرمانشاه

خبرگزاری بسیج دانش آموزی

سربازان حقیقی انقلاب شما دانش آموزان هستند و انقلاب چشم انتظار شماست. امام خامنه ای (مدظله العالی)
با سلام
این وبلاگ جهت اطلاع رسانی اخبار بسیج دانش آموزی حوزه دو خواهر کرمانشاه فعالیت می کند.
ضمنا در راستای اطاعت از فرمان جهاد نرم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نشر مطالب مرتبط می پردازیم.
مشتاقانه منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم

ایمیل خبرگزاری بسیج دانش آموزی:
basij.hoze2kh@chmail.ir

التماس دعای فرج

فضای مجازی حوزه 2

حماسه 9 دی ماه

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ

به گزارش خبرگزاری حوزه دو خواهر صبح امروز مراسم صبحگاه 9 دی ماه با حضور مسئول مرکز بسیج دانش آموزی سروان زمانی  و فرمانده حوزه دو برادر پاسدار کرمی و فرمانده حوزه دو خواهر پاسدار فتاحی در دبیرستان نمونه دولتی بعثت برگزار گردید.

در ابتدا مدیریت دبیرستان ضمن عرض خیرمقدم به مسئولین سپاه ناحیه استان کرمانشاه و دانش آموزان و تبریک به مناسبت میلاد با شکوه حضرت رسول (ص) ضمن بزرگداشت حماسه 9 دی ماه به گفته های رهبری اشاره نمود و از سروان زمانی دعوت کردند که واقعه ی 9 دی ماه را برای دانش آموزان شرح دهند

سروان زمانی فتنه سال 88را توطئه ای توسط مردم ضدولایت خواند.هتک حرمت عاشورا و بازی با اعتقاد مردم را بزرگترین خطای آنان شمرد.وی تاکید کرد که این فتنه با حماسه 9دیماه که مردم آن رو خلق کردند محکوم شد و این حائز اهمیت است که این مردم همواره پای این انقلاب و این خونها می ایستند.

وی افزود: فتنه سال 88 را می توان اینگونه شرح داد 1-توهین به عاشورا 2- ترور دانشمندان 3-تحریم 4-ایران هراسی و اسلام هراسی و...

در ادامه بیان کرد واقعه عاشورا درکشورهای سوریه , یمن و لبنان و...در حال تداعی شدن است . مرز کشور ما اینک در سوریه است چرا که گروه های تکفیری (لعنت الله علیه ) قصد تجاوز به ایران را دارند.

سپس به ترور دانشمندان در همان سال اشاره کرد و گفت : دانشمندان ما را ترور می کنند که ما همچنان به آنها نیازمند باشیم .نیروهای متخصص و متعهد ما را از بین می برند که ما پیشرفتی نداشته باشیم.

ما را تحریم کرده اند و متاسفانه بااینکه برجام امضا شده است هنوز تحریم های ما شکسته نشده و این جای تامل دارد.

وی به اسلام هراسی و ایران هراسی فعلی اشاره کرد و اینک با وضعی که داعش در سوریه ایجاد کرده , سوریه ,یمن و ... حال آن روزهای خرمشهر ما را دارند.

وی در ادامه سخنانش گفت : دانش آموزان باید محکم و ثابت قدم در آرمانهای شهدا گام بردارند چراکه فردا روزی باید جوابگوی همین شهدا باشیم.

و در پایان مراسم بیانیه حماسه 9 دی ماه قرائت و به سمع و نظر حضار رسید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹
محمدی-خبرنگار حوزه دو خواهر

حماسه9دی ماه

حوزه دو دانش آموزی خواهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">